Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
10. februára 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group bola v utorok lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase

BRATISLAVA 10. februára – Slovenskí diváci si včera nenechali ujsť programovú ponuku staníc JOJ Group. Noviny TV JOJ sa stali najsledovanejším programom dňa v CS 12-54, v rámci univerzálneho publika viedlo rebríček TOP programov Najlepšie počasie. Moja mama varí lepšie ako tvoja aj ZOO boli opäť lídrami trhu v čase svojho vysielania.
V utorok 9. februára uprednostnili diváci program staníc TV JOJ aj PLUS pred konkurenciou, JOJ Group sa tak stala lídrom trhu v prime time s 10,7 % ratingom a nadpriemerným 30,9 % podielom v obchodne dôležitej cieľovej skupine.
Najsledovanejšou reláciou dňa na trhu sa včera stali Noviny TV JOJ v rámci CS 12+ a Najlepšie počasie v CS 12-54. Hlavnú spravodajskú reláciu JOJky si nenechalo ujsť 646-tisíc divákov, ktorí dosiahli vynikajúcu, až 13,8 % sledovanosť a 31,2 % podiel na trhu, Najlepšie počasie dosiahlo skvelý 12,4 % rating a 26,4 % share (v CS 12+). Lídrom trhu v čase svojho vysielania v komerčnej cieľovke bol včera aj Šport na JOJke (10,3 % Rtg v CS 12+). Krimi si v rámci univerzálneho publika vyslúžili takisto výbornú 11,1 % sledovanosť.
Skvelý nábeh spravodajským reláciám TV JOJ robila opäť súťažná show Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá včera obhájila svoju pozíciu lídra trhu v access prime. V pondelok dosiahla show svoj tohtoročný rekordný výkon
(8,5 % Rtg s 399-tisíc divákmi v CS 12+) a v utorok potvrdila svoj úspech, keď ju sledovalo 396-tisíc divákov s 8,4 % ratingom v CS 12+. Najpočetnejšou diváckou skupinou podvečerného varenia na JOJke sú aj naďalej ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov a diváčky v CS 45-54, ktoré včera zaznamenali až 12,1 % a 12,2 % sledovanosť.
Pokračovanie seriálu ZOO v utorok opäť prilákalo viac mladších divákov ako konkurenčný seriál, keď dosiahlo 19,4 % share v CS 12-54. Celkovo zaznamenalo ZOO včera 8,0 % rating (CS 12+) a v silnej ženskej cieľovej skupine 45-54 nadpriemernú sledovanosť až 13,4 %.
Včera sa v rámci obchodne dôležitej časti publika darilo aj PLUSke, ktorá dosiahla svoj najlepší celodenný share (6,5 % Shr) tento rok a takisto druhý najlepší tohtoročný share v prime time (6,9 % Shr). Diváci si v utorok večer
na PLUSke pozreli Profesionálov (7,5 % Shr), aj druhý diel trilógie Hobit: Smaugova pustatina (9,8 % Shr v CS 12-54).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.