Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
2. júna 2015 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group a Slovak Telekom predstavujú koncept novej stanice Ťuki TV

BRATISLAVA 2. júna – Pri príležitosti medzinárodného Dňa detí predstavili JOJ Group spolu so spoločnosťou Slovak Telekom spoločný pripravovaný projekt – novú televíznu stanicu pre deti s názvom Ťuki TV.
JOJ Group dlhodobo posúva hranice neštandardnej komunikácie a určuje trendy v netradičných formách reklamy na našom trhu. Dnes pritom už nejde len o klasický product placement, ale aj o TV obsah šitý na mieru konkrétnym značkám. Z hľadiska vlastnej produkcie vie JOJ ponúknuť klientom relácie či seriály, ale aj komplexnú televíznu stanicu. Ukážkovým príkladom bude televízia Ťuki, ktorú JOJ Group vytvorila na mieru pre Slovak Telekom.
Prémiová stanica Ťuki bude televíziou pre najmenších divákov vo veku 3 až 10 rokov, pre ktorých bude vysielať 24 hodín denne v slovenčine. Jej program bude rozdelený do špecifických blokov podľa veku (pre predškolské deti, divákov v mladšom školskom veku a pre celú rodinu) a ponúkne pestrú paletu najobľúbenejších rozprávok, pri ktorých sa deti zabavia a zároveň aj veľa naučia. Ťuki TV bude tiež výnimočná svojím exkluzívnym lokálnym obsahom a zaradením domácich pôvodných formátov do programovej štruktúry.
Diváci Ťuki TV sa môžu tešiť na lokálne rozprávky preverené časom, na ktorých vyrastali mnohé generácie Slovákov, ako aj na nové moderné rozprávkové tituly a predovšetkým na pôvodné slovenské produkcie. S novou náučno-zábavnou reláciou (Ne)poslušník a jeho moderátorom Mirom Jarošom si deti zaspievajú a hravou formou sa naučia užitočné hygienické návyky či zásady slušného správania. Zaspávať potom budú pri exkluzívnej sérii s názvom Z rozprávky do rozprávky, v ktorej najznámejší slovenskí herci a moderátori prečítajú deťom každý večer na dobrú noc tie najobľúbenejšie rozprávkové príbehy.
„Deti nás dospelých často v mnohom inšpirujú. Tým, aké sú úprimné, zvedavé, nebojácne, či ako vedia bezpodmienečne a bezhranične ľúbiť. Nás v JOJke a Telekome inšpirovali k tomu, aby sme im vytvorili televíziu, ktorá ich nielen zabaví, ale tiež vychová a formou hry mnohé naučí – najmä to, ako rozprávať spisovne po slovensky. Zároveň chceme prostredníctvom Ťuki TV odovzdať deťom to najlepšie z nášho detstva a možno aj to, čo sme my mať nemohli,“ povedal Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.

Ťuki TV exkluzívne pre zákazníkov Magio TV

Nová detská stanica Ťuki TV bude dostupná exkluzívne v ponuke Slovak Telekomu. Zákazníci budú môcť sledovať Ťuki TV na Magio TV šírenej cez pevnú sieť operátora alebo v satelitnej televízii Magio Sat.
Pri variantoch TV L a XL na IPTV i satelite bude Ťuki TV štandardnou súčasťou programového rastra. Pri variante M majú zákazníci Ťuki TV v portfóliu do konca augusta zdarma.
Diváci budú môcť sledovať vysielanie Ťuki TV aj na prenosných zariadeniach: tabletoch či smartfónoch vďaka službe Magio Go.

„Magio TV sa na slovenskom trhu postupne etabluje ako kvalitná digitálna TV, ktorá nemá iba špičkové funkcie, ale chce ponúknuť viac. Našou stratégiou je nielen investovať do najlepšej siete, ale prinášať aj ďalšie benefity – a v prípade digitálnej TV je to postupne získavanie exkluzívneho obsahu, ktorý cez siete a naše služby vysielame. Po zaradení športových kanálov a vysielaní zápasov z Premier League i UEFA Ligy majstrov pristupujeme k ďalšiemu kľúčovému segmentu na trhu a radi by sme oslovili detského diváka i jeho rodičov. Ťuki TV je vyústením našej snahy priniesť zaujímavý prístupný obsah v slovenčine, ponúknuť najlepší program, pridať aj špeciálne formáty a vzdelávať naše deti,“ uviedol Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market spoločnosti Slovak Telekom.

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.