Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
17. apríla 2015 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Divoké kone boli včera znova lídrom trhu

BRATISLAVA 17. apríla – Programová ponuka televízie JOJ bola vo štvrtok 16. apríla večer prvou voľbou slovenských divákov, keď boli Šport, Najlepšie počasie aj Divoké kone lídrami trhu v čase svojho vysielania (CS 12-54). TV JOJ sa navyše stala jednotkou na trhu v prime time pre diváčky v produktívnom veku 35-44 s podielom 24,8 % a 10,3 % sledovanosťou.
Rodinná sága Divoké kone opäť prekonala konkurenčný seriál, v komerčne dôležitej cieľovej skupine 12-54 mala včera viac divákov a lepší podiel na trhu (20,6 % Shr a 7,2 % Rtg) a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V univerzálnej cieľovke zaznamenal seriál takisto výborný výkon (22,6 % Shr a 10,1 % Rtg), najsilnejší rating pritom dosiahli diváčky vo veku 45-54 rokov (12,5 % Rtg a 23,1 % Shr) a tiež ženy vo veku 35-44 rokov (11,1 % Rtg a 23,4 % Shr). Deň predtým, v stredu 15. apríla, si Divoké kone nenechalo ujsť až 527-tisíc divákov starších ako 12 rokov, seriál mal tiež vynikajúcu 11,3 % sledovanosť a 25,3 % podiel na trhu (CS 12+).
Zo spravodajských relácií TV JOJ malo včera najväčšie publikum Najlepšie počasie, ktoré si pozrelo 542-tisíc divákov, čo znamenalo skvelú 11,6 % sledovanosť a 27,2 % podiel na trhu (CS 12+). Šport si vyslúžil takisto nadpriemerný výkon (22,5 % Shr a 9,5 % Rtg v CS 12+) a obe relácie boli v komerčnej cieľovej skupine navyše lídrami trhu v čase svojho vysielania.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.