Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
14. októbra 2015 PR správyInformačné technológie od PRservis.skSITA Diskusia()

Gartner vyhodnotil najlepší softvér pre digitálny marketing

BRATISLAVA 14. októbra – Zákazníci dnes prichádzajú do kontaktu s firmami rôznymi spôsobmi, cez rôzne kanály a rozličné zariadenia. Napriek tomu v digitálnej ére očakávajú, že ich dodávatelia dokážu dobre spoznať a pristupovať k nim individuálne.

Kľúčom k spokojnosti a lojalite klientov sa stáva zákaznícka skúsenosť a víťazmi v konkurenčnom boji firmy, ktoré ju dokážu poskytnúť konzistentne cez viaceré marketingovo-obchodné kanály. K tomu je nevyhnutné spoznať ako sa klienti správajú, čo preferujú a identifikovať ich bez ohľadu na to či si práve prezerajú webovú stránku, volajú na call centrum, alebo používajú mobilnú aplikáciu.

Pre úspešný marketing v digitálnom svete sú nevyhnutné hlbšie a detailnejšie pohľady na zákazníkov naprieč viacerými kanálmi, ktoré následne ovplyvňujú celú škálu marketingových aktivít. „Takéto pohľady vedia sprostredkovať jedine dáta, ktoré poskytnú o zákazníkoch užitočné informácie a pomôžu pri strategických rozhodnutiach, napríklad ktoré ponuky promovať cez ktorý kanál,“ hovorí Eva Slobodová, CRM Senior Consultant zo SAS Slovakia.

Dodávatelia softvéru reagujú na tieto požiadavky celistvejšími, flexibilnejšími a sofistikovanejšími riešeniami pre podporu digitálneho marketingu. Analytici konzultačnej agentúry Gartner porovnali a vyhodnotili takéto softvérové balíky od 12 dodávateľov, ktorých zaradili do štyroch kvadrantov – lídrov, vyzývateľov, vizionárov a okrajových hráčov.

Medzi lídrov zaradili aj riešenie SAS Customer Intelligence od softvérovej a poradenskej spoločnosti SAS, ktoré pomáha firmám pri navrhovaní a realizácii zákaznícky orientovaných digitálnych stratégií – od plánovania, cez získavanie detailných pohľadov na klientov z veľkých objemov dát, až po optimalizáciu viackanálových interakcií so zákazníkmi.

Pri softvéri SAS konzultanti Gartneru vyzdvihli pokročilé analytické schopnosti ako sú modelovanie marketingového mixu, prognózy, segmentácie, simulácie a podpora rozhodovania, ale aj robustnosť a flexibilita. „SAS ponúka nástroje pre celý životný cyklus digitálneho marketingu a má v oblasti pokročilej analytiky silnú reputáciu,“ konštatuje správa Gartneru.

O SPOLOČNOSTI SAS

SAS je lídrom v analytike. Prostredníctvom inovatívneho softvéru a služieb v oblasti analytiky, business intelligence a data managementu, SAS pomáha viac ako 75 000 spoločnostiam robiť lepšie rozhodnutia rýchlejšie. Už od roku 1976 dáva SAS svojim zákazníkom po celom svete THE POWER TO KNOW®.
Na Slovensku má SAS svoje zastúpenie od roku 1995 a špecializuje sa najmä na finančný sektor, telekomunikácie, energetiku a akademickú oblasť. Medzi najvýznamnejších klientov SAS-u na Slovensku patria: VÚB, a.s.; Slovenská Sporiteľňa, a.s.; Tatra banka, a.s.; Unicredit Bank Czech Republic and Slovakia; OTP Banka Slovensko, a.s.; Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s.; Kooperativa poisťovňa, a.s. VIG ; Union poisťovňa, a.s; Slovak Telekom, a.s., Štatistický úrad SR a iné. Viac informácií nájdete na: www.sas.com/slovakia.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

Odporúčané články

Digitalizácia dokumentov firmám ušetrí nielen peniaze CEBIT 2018: Atos predstavuje pracovisko budúcnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Informačné technológie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies