Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
16. októbra 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Chlapi neplačú ovládli podvečer s druhou najvyššou sledovanosťou

BRATISLAVA 16. októbra – Televízii Markíza patrilo v utorok 15. októbra 2013 päť najvyšších priečok v rebríčku najsledovanejších programov dňa.
Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny s ratingom 12,8 % a trhovým podielom 43,3 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 836-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Divácky najúspešnejším nespravodajským programom bol v utorok rodinný seriál Búrlivé víno (rating 10,6 % / share 29,5 % v 12-54). Vinárska sága pritiahla k obrazovkám 724-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Vynikajúco sa darilo aj podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal druhý najvyšší rating 8,5 % a štvrtý najlepší trhový podiel 38,0 %. Pozrelo si ho 534-tisíc divákov (12+), čo je druhý najvyšší počet od štartu seriálu 26. augusta 2013.
Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná reality šou Farma, ktorá si podmanila najmä mladé ženy 12-24 s trhovým podielom 45,6 %.
Vo vysielaní televízie Dajto zabodoval posledný kvalifikačný zápas slovenskej futbalovej reprezentácie s tímom Lotyšska. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol priemerný rating 3,5 % a trhový podiel 10,3 %. Pozrelo si ho takmer 200-tisíc športových fanúšikov. Najväčší záujem vyvolal v cieľovej skupine mladých mužov 15-24 s priemerným podielom 19,2 %.
Najúspešnejším programom televízie Doma je naďalej turecký romantický seriál Sila (rating 2,7 % / share 9,6 % v 12-54). Utorkový diel pritiahol k obrazovkám 264-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v rámci ktorej zaznamenal trhový podiel 15,8 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 40,6 %) aj v prime-time (share 44,1 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

Romantická séria Worthingtonovci pokračuje Deň otcov: Vybrala by si vaša hlava rodiny rovnaké auto ako väčšina slovenských vodičov?

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.