Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
28. mája 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Búrlivé víno aj Chlapi neplačú porazili denný seriál konkurencie

BRATISLAVA 28. mája – Mimoriadne úspechy skupiny Markíza pokračovali aj v utorok 27. mája 2014. Televízia Markíza odvysielala najsledovanejšie pôvodné seriály aj spravodajské relácie, na Dajto excelovali večerné filmy a diváci stanice Doma si nenechali ujsť ďalšie dve časti seriálového hitu Fatmagül.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 11,3 % a trhový podiel 32,1 %. Vychutnalo si ho 748-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Vynikajúco sa darilo aj podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 7,3 % a druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel 36,1 %. V rebríčku sledovanosti dokonca predstihol aj konkurenčný denný seriál vysielaný v prime-time.
Medzi spravodajskými reláciami sa v utorok najlepšie darilo Športovým novinám (rating 9,2 % / share 32,3 % v 12-54) a Televíznym novinám (rating 9,2 % / share 37,2 % v 12-54). Absolútnu dominanciu na trhu si udržiava aj Teleráno (priemerný rating 2,3 % / priemerný share 44,4 % v 12-54), ktoré konkurenčnej rannej šou nedalo najmenšiu šancu.
Skupina Markíza v utorok obsadila aj prvé štyri priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc. Vysoko nadpriemerný počet divákov sa usadil do večerného kina na Dajto, ktoré ponúklo skvelú komédiu Nekecaj a pádluj! (rating 2,7 % / share 8,0 % v 12-54) a kultový akčný film Kill Bill 2 (rating 1,6 % / share 10,5 % v 12-54).
Divákov televízie Doma očaril príbeh krásnej Fatmagül (rating 2,0 % / share 6,4 % a rating 1,9 % / share 9,9 % v 12-54), k pravidelnej dvojporcii seriálu zasadli tradične v najhojnejšom počte.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,3 %) aj v prime-time (share 38,8 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

Odporúčané články

Stihne zachrániť svoju lásku? Po prvý raz pocítil jej kožu…

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

Odporúčame

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...