Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
98957_foto.3 676x451.jpg
30. mája 2022 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Nový CEO DoDo Ivo Velíšek: Rýchla, kvalitná a udržateľná logistika je nevyhnutná pre rozvoj e-commerce na Slovensku

30.5.2022 – Technologicko-logistická spoločnosť DoDo Michala Menšíka má na Slovensku a v Čechách nové vedenie. Ivo Velíšek (36) nastupuje na pozíciu CEO DoDo Group pre Českú republiku a Slovensko, ktorú doteraz zastával Martin Marek, súčasný COO DoDo Group. Ivo Velíšek predtým pôsobil ako Retail Offer Manager v spoločnosti MOL Česká republika. Vo svojej novej pozícii bude zodpovedný predovšetkým za ďalšie posilňovanie pozície spoločnosti DoDo na slovenskom a českom trhu, rozvoj nových projektov na lokálnych trhoch a získavanie nových klientov v segmentoch retailu a online obchodu. Prioritou bude aj vzdelávanie trhu v oblasti kvalitnej logistiky na poslednej míli, udržateľnosti a efektívnosti dodávok.

Ivo Velíšek prichádza do spoločnosti DoDo po deviatich rokoch skúseností na manažérskych pozíciách v spoločnosti MOL Česká republika, kde v posledných rokoch pôsobil ako Retail Offer Manager. Podieľal sa na spustení, budovaní a strategickom rozvoji Fresh Corner v Českej republike, ktorý sa do troch rokov od svojho uvedenia na trh stal najpopulárnejším konceptom svojho druhu.

V DoDo bude Ivo Velíšek ako CEO pre Českú republiku a Slovensko zodpovedný za nadväzovanie nových strategických partnerstiev s kľúčovými hráčmi na trhu a ďalšie posilňovanie pozície na domácich trhoch. Ivo Velíšek to chce dosiahnuť revíziou nastavených procesov a stratégie, ale aj podporou a vzdelávaním existujúceho tímu či náborom nových talentov.

„Zabezpečenie kvalitného doručenia na poslednej míli je pre úspech v e-commerce absolútne nevyhnutné, pretože zákazníci v tvrdej konkurencii prešľapy neprehliadnu. Dôraz nielen na rýchlu, ale aj presnú, kvalitnú a udržateľnú logistiku je jasne viditeľný na Slovensku a aj v zahraničí. Veľký počet firiem na trhu má však stále veľké rezervy v kvalite dodávok. Spoločnosť DoDo musí byť schopná presvedčiť týchto hráčov, aby neriskovali svoju povesť u zákazníkov a zvýšili úroveň svojich služieb. DoDo je na to ideálnym partnerom. Ak budeme pokračovať v edukácii trhu, verím, že Slovensko a Česká republika môžu zostať na špičke Európy, nielen čo sa týka počtu e-shopov, ale aj kvality ich služieb,“ hovorí Ivo Velíšek, CEO DoDo pre Českú republiku a Slovensko.

V posledných rokoch DoDo úspešne expandovala na zahraničné trhy vrátane Nemecka a Rakúska a dokončila svoju transformáciu na medzinárodne úspešnú skupinu DoDo. V prvej polovici mája získala spoločnosť investíciu vo výške 60 miliónov eur od investorov pod vedením EC Investments Daniela Křetínského a zakladateľa J&T Capital Partners Patrika Tkáča. Spoločnosť DoDo plánuje použiť tieto prostriedky na ďalšiu expanziu a ďalší rozvoj vlastnej dátovej logistickej platformy.

O technologicko-logistickej spoločnosti DoDo

DoDo poskytuje logistické služby založené na dátach, ktoré uľahčujú doručovanie objednávok. S využitím pokročilých technológií sa snaží znižovať negatívny dopad prepravy tovaru na mestské životné prostredie. Služby DoDo sú aktuálne dostupné v desiatich slovenských mestách.

Spoločnosť DoDo bola začiatkom tohto roka zaradená do rebríčka Deloitte Technology FAST 50 ako štvrtá najrýchlejšie rastúca technologická firma v Európe.

Informačný servis

K téme

Od Irpinu po New York: Krátke filmy na Art Filme prinášajú silné témy, nové talenty aj domáce autorky Nová etiketa, ktorá chutí. Lunter ukazuje, že tofu patrí aj na ten najtradičnejší stôl

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.