Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
90921_new project 1 676x444.jpg
5. júna 2019 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Novou tvárou v kuchyni Lidla sa stal Pyco

BRATISLAVA 5. júna – K Marcelovi a Veronike pribudol v Kuchyni Lidla známy moderátor.

Diskontný reťazec Lidl pripravil pre fanúšikov dobrého jedla a domáceho varenia novinku – varešky v Kuchyni Lidla sa najnovšie chopí známy moderátor Martin Rausch. Autor vegetariánskych kuchárok známy pod prezývkou „Pyco“ sa pridá k dvojici Veronika Bušová a Marcel Ihnačák.

Fanúšikovia Kuchyne Lidla sa na Pycove recepty môžu tešiť každý druhý týždeň, vždy v sobotu ráno. Medzi prvými receptami nebudú chýbať napríklad hubové krokety, pečený langoš či grilovaná feta so zeleninou. „Po troch kuchárskych knihách, som chcel preniesť svoje varenie z papiera na obraz a pritom zostať v pozícii “one man show”, takže prechod do videovarenia patril medzi moje dlhoročné výzvy. Spolupráca so spoločnosťou Lidl ma posunula o krok vpred a presvedčila že je na to správny čas,“ vysvetlil svoj príchod do tímu Kuchyne Lidla Martin „Pyco“ Rausch, ktorý absolvoval Hotelovú akadémiu a k vareniu má dlhodobo pozitívny vzťah. Kuchyňu Lidla obohatí o chutné a bezmäsité videorecepty, ktorých je sám autorom.

Známeho moderátora a nadšeného kuchára Pyca spája s Lidlom v oblasti varenia viacero východísk. „Keď sme spúšťali Kuchyňu Lidla, bolo našim cieľom povzniesť každodennú rutinu varenia na zábavu a ponúknuť iný pohľad na gastronómiu. Tá v našom ponímaní stojí na štyroch základných princípoch – chutne, zdravo, jednoducho a za skvelú cenu,“ vysvetlil koncept Kuchyne Lidla Branislav Brzula, marketingový riaditeľ obchodného reťazca. Podobne sa vyjadril aj Pyco: „Dlhodobo mám rovnaký cieľ, svojim varením túžim inšpirovať ľudí, aby si doma varili. Veľmi rád by som fanúšikom Kuchyne Lidla ukázal ako sa dobre a chutne najesť, zároveň demonštroval že aj bez mäsa sa dá pripraviť široká paleta farebných, zaujímavých a veľmi chutných pokrmov.“

Kuchyňu Lidla spustil obchodný reťazec v roku 2013 a pôvodný koncept neskôr rozšíril o Lidl Cukráreň, Lidl Vinotéku či Grill&Fun. Lidl si pred začiatkom projektu nechal vypracovať prieskum, podľa ktorého až 76% Slovákov a Čechov varí doma aspoň trikrát za týždeň. Všetci milovníci dobrého jedla si na portáli www.kuchynalidla.sk môžu pozrieť originálne recepty, skvelé rady a triky na spracovanie surovín či prípravu jedál. Všetky recepty Veroniky, Marcela, Romana Paulusa, blogeriek Beautifood a od soboty aj Pyca nájdu fanúšikovia aj na YouTube Kuchyne Lidla.

Inzercia

K téme

Nadácia Henkel Slovensko podporí festival Kým žiješ, tancuj, ktorý robí život seniorov krajším Štefánikov príbeh láka na turistické miesta tisícky ľudí zo Slovenska aj zo zahraničia

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.