Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
108230_20251015_ba_woolworth_09 676x451.jpg
16. októbra 2025 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Woolworth začína svoju expanziu v Slovenskej republike s prvou predajňou v bratislavskom Bory Mall

16.10.2025 – Týmto krokom spoločnosť odštartovala plánovanú expanziu aj na slovenský trh, ktorá nadväzuje na úspešné otvorenia prevádzok v susednej Českej republike. Tam Woolworth doteraz spustil prevádzku 9 predajní. Do polovice roka 2026 plánuje otvoriť minimálne v týchto dvoch krajinách 30 nových pobočiek, čím vytvorí viac než 450 nových pracovných miest. Bratislavská predajňa ponúka zákazníkom široký sortiment každodenných potrieb naprieč kategóriami na ploche 1 111 m².

Prvé dni Woolworthu v Bratislave so špeciálnymi zľavami

Otvorenia prvej pobočky na Slovensku sa zúčastní vedenie spoločnosti, kolegovia z nemeckej centrály Woolworth, ako aj zamestnanci so svojimi rodinami. Počas otvorenia príde zákazníkov potešiť aj dvojica influencerov Michal Trabalik (@trabomeykr) a Kristína Vigľaská (@kristina_viglaska). Predajňa bude otvorená počas pracovných dní od 10:00 do 21:00 hod. a počas víkendu od 9:00 do 21:00 hod., rovnako ako všetky obchody v nákupnom centre Bory Mall. Zákazníci budú mať v období od 16. do 19. októbra možnosť nakúpiť celý sortiment so zľavou 20 %, ktorá sa vzťahuje aj na už zlacnené produkty.

„Otvorenie predajne v bratislavskom Bory Mall je pre nás významným míľnikom – ide totiž o úplne prvú predajňu Woolworth na Slovensku. Na ploche viac ako 1 100 m² ponúkame zákazníkom široký sortiment každodenných potrieb, ktorý zahŕňa približne 15 000 produktov v závislosti od sezóny – od domácich potrieb, dekorácií a hračiek až po oblečenie pre celú rodinu. Veríme, že slovenskí zákazníci ocenia kombináciu pestrej ponuky a priaznivých cien. Sme veľmi radi, že práve Bratislava sa stala začiatkom našej expanzie na Slovensko, a tešíme sa na otvorenie ďalších predajní v nasledujúcich mesiacoch,“ uviedol Petr Juliš, Managing Director spoločnosti Woolworth pre Českú republiku a Slovensko.

„Woolworth ponúka produkty, z ktorých si vyberie každá veková kategória a za prijateľnú cenu. Myslíme si, že k ostatným prevádzkam, ktoré v Bory Mall máme, dobre zapadne,“ povedala Lucia Szórád, Marketing Manager Bory Mall.

Široký sortiment a dôraz na každodenné potreby zákazníkov

Woolworth sa profiluje ako tzv. full-range store – koncept, ktorý zákazníkom prináša široký sortiment pod jednou strechou. V ponuke s približne 15 000 položkami si môžu zákazníci vybrať produkty pre domácnosť, textil, hračky, školské a kancelárske potreby, sortiment pre deti aj pre domácich miláčikov. Významnú časť sortimentu tvoria produkty vlastných značiek, vďaka ktorým môže reťazec ponúkať výhodný pomer ceny a kvality. Predajné plochy jednotlivých predajní sa spravidla pohybujú medzi 800 a 2 000 m².

Už v októbri sa Woolworth rozšíri do Prešova, Michaloviec a Spišskej Novej Vsi

Po bratislavskej predajni budú nasledovať otvorenia v ďalších slovenských mestách. Do konca roka 2025 plánuje Woolworth spustiť prevádzky napríklad v Prešove, Michalovciach a Spišskej Novej Vsi. Tieto otvorenia sú súčasťou širšej expanzie značky na český a slovenský trh. Do polovice roka 2026 chce spoločnosť otvoriť až 20 pobočiek a vytvoriť viac než 300 nových pracovných miest v Českej republike a na Slovensku. V Česku už Woolworth úspešne otvoril predajne v Třebíči, Jihlave, Zlíne, Znojme, Žatci, Chomutove, Přibrame a Opave. Expanzia pokračuje aj na ďalších trhoch – v Poľsku, kde reťazec pôsobí od roku 2023, plánuje postupne vybudovať sieť so 400 obchodmi, a v Rakúsku má ambíciu otvárať až 30 nových pobočiek ročne.

Cieľom je 5 000 predajní v Európe

Woolworth v súčasnosti prevádzkuje takmer 800 predajní v Nemecku, desiatky ďalších v Rakúsku a Poľsku a celkovo približne 900 v rámci EÚ. Dlhodobým cieľom je dosiahnuť až 5 000 predajní naprieč Európou. Česká republika aj Slovensko v tejto stratégii zohrávajú kľúčovú úlohu.

Informačný servis

K téme

Daniel Hevier: Dnes je už väčšia výzva presvedčiť deti hýbať sa, než čítať Najlacnejšie SUV od Hongqi je teraz ešte lacnejšie. Výbavou nabité HS3 dostalo limitovanú akciovú cenu len 33 900 eur

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.