Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
100117_dscf8705 676x451.jpg
20. októbra 2022 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Poznáme víťazné prevádzky v čapovaní piva Zlatý Bažant´73. Nájdete ich v Novej Dubnici, v Košiciach a v Žiline

20.10.2022 – Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v rámci svojich aktivít na podporu HORECA segmentu spustila pred letom pilotný projekt s názvom Ambassador program 2022. Jeho cieľom bolo nájsť najlepšie prevádzky v čapovaní piva Zlatý Bažant´73. Program je súčasťou Akadémie piva, ktorej úlohou je školiť, edukovať a rozvíjať prevádzky v celkovom zákazníckom servise.

Ambassador program 2022 sa uskutočnil počas letných mesiacov (jún, júl, august) a zapojilo sa do neho 19 partnerských prevádzok z celého Slovenska, v ktorých sa čapuje pivo Zlatý Bažant ´73. Počas troch mesiacov sa uskutočnili anonymné náhodné návštevy podnikov, tzv. mystery visits, na základe ktorých jednotlivé prevádzky získavali body. Podniky boli hodnotené za správny postup pri čapovaní piva a celkový servis pre zákazníka.

Záverečné hodnotenie, ktoré zohľadnilo výsledky zo všetkých troch mesiacov, určilo top tri prevádzky v čapovaní piva Zlatý Bažant ´73. O vysokej kvalite čapovaného piva svedčil vo výsledku zisk minimálne 73 bodov. Na konci Ambassador programu bol najlepšie hodnoteným podnikom Pohostinstvo u Supa z Novej Dubnice, za ním skončili BBQ ARÉNA z Košíc a Hostinec Tulák v Žiline. Tri víťazné prevádzky obdržali od HEINEKEN Slovensko poukazy na nákup v hodnote 500-1500 Eur. Zároveň sa stali držiteľmi Certifikátu Akadémie piva, ktorý svedčí o znalosti čapovania piva a zároveň môže byť pre zákazníkov nápovedou, kde si môžu vychutnať čapované pivo v tej najvyššej kvalite.

„Cieľom programu je kontinuálne zvyšovať kvalitu čapovaného piva Zlatý Bažant ´73 na prevádzkach, a tým zvyšovať povedomie o značke a pive samotnom. Zároveň bol program pre majiteľky a majiteľov veľmi motivujúci, nakoľko mohli priebežne vyhrať menšie ceny v podobe peňažných poukazov na tovar a vo finálnom bodovaní videli, ako obstáli v porovnaní s ďalšími prevádzkami. Program, ako aj celá Akadémia piva, má za cieľ rozvíjať HORECA segment a pomáhať mu neustále rásť, aby si udržal stabilných zákazníkov, ale zároveň dokázal prilákať aj nových,“ uviedol koordinátor projektu Lukáš Sopúch a dodal, že Ambassador program bude pokračovať aj v budúcnosti.

Všetky prevádzky zapojené do Ambassador programu 2022 prešli ešte na začiatku projektu praktickým školením priamo za barom s pivným expertom spoločnosti HEINEKEN Slovensko Martinom „Melom“ Melišom. V rámci celého projektu Akadémia piva osobne školí jednotlivé prevádzky v čapovaní piva. Ambasádor program 2022 je súčasťou Akadémie a zároveň má za cieľ nájsť ďalších potenciálnych budúcich lektorov či lektorky čapovania piva pre HORECA segment. „Vďaka tomuto programu sme videli, že aj napriek náročnej dobe, s ktorou sa celý segment stále vyrovnáva, majú prevádzky chuť na sebe pracovať a zlepšovať sa. Zákazník je pre nich prioritou číslo jedna a tomu prispôsobujú celý svoj servis. Na konci tohto trojmesačného programu môžem povedať, že máme na Slovensku skutočne kvalitné prevádzky, v ktorých je radosť vychutnávať si skvelo načapované pivo,“ skonštatoval Martin Meliš, pivný expert spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Informačný servis

K téme

Nová etiketa, ktorá chutí. Lunter ukazuje, že tofu patrí aj na ten najtradičnejší stôl Konečne liek na obezitu? Pozor! Kniha Zázračné lieky odhaľuje aj odvrátenú stranu!

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.