Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
24. mája 2017 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Toto leto bude bzukot! Tvrdí to v kampani Demänovka

Bratislava, 24.5.2017 – S novou kreatívnou kampaňou pre bylinnú Demänovku prichádza pred letom ST. NICOLAUS. Je primárne zameraná na mladých ľudí s blízkym vzťahom k prírode, ktorým nie je ľahostajný osud včiel produkujúcich med – jednu z dôležitých zložiek Demänovky. Nosným komunikačným kanálom je web demanovka.sk/vcely, facebookový profil a Instagram Demänovka. Kampaň potrvá do polovice júla.

Kampaň s headlinom „Toto leto bude bzukot!“ rýdzo slovenského bylinného alkoholu Demänovka vychádza z jej jedinečného zloženia, ktorého dôležitou zložkou je aj pravý kvalitný slovenský včelí med. Ďalšími ingredienciami starostlivo stráženej receptúry je 14 vybraných bylín a korenín, jemný lieh a číra tatranská voda. Projekt dáva do pozornosti tému včiel, ktorých počty dramaticky klesajú aj na Slovensku, približuje problematiku včelárstva s cieľom zacieliť pozornosť mladých ľudí na túto oblasť. Súčasťou komunikácie je aj úprava varianty Demänovky Liqueur na Demänovku Likér s medom.

„Pretože Demänovka je náš slovenský bylinný likér, ktorej chuť i vôňu dotvára pravý včelí med, rozhodli sme sa upriamiť pozornosť mladých dospelých ľudí na problém včiel a slovenských včelárov,“ vysvetľuje filozofiu kampane Mária Táborská, brand manažérka značky Demänovka zo spoločnosti ST.NICOLAUS a dodáva: „Jednoducho povedané – keď nebude na Slovensku dosť včiel a medu, nebude ani obľúbená Demänovka, ktorá je tu od roku 1954. Odľahčeným štýlom komunikácie by sme radi informovali mladých dospelých o tejto problematike a inšpirovali ich k aktivite.“

Nosnou komunikačnou platformou kampane je webová stránka demanovka.sk/vcely, facebookový profil a Instagram Demänovka, ktoré chcú zábavným i vážnejším spôsobom edukovať čitateľov a fanúšikov o význame včiel pre náš život a zároveň inšpirovať k ich ochrane. V rámci kampane spoločnosť Demänovka zabezpečila tri úle so včelami Nadácii Cvernovka. Umiestnili ich na streche budovy, kde Cvernovka sídli, a dobrovoľníci sa budú o ne starať. Malý včelín, vďaka ktorému pribudnú v meste ďalšie včelie rodiny, poslúži na vzdelávanie návštevníkov Cvernovky. Atraktívne backstage zábery a seriál s včelárom budú môcť fanúšikovia sledovať na sociálnych sieťach. Originálnym komunikačným nástrojom je „živý“ billboard fľaše Demänovky so živými rastlinami a prikrmovacou zmesou pre včely na Račianskej ulici (neďaleko budovy Cvernovky) v Bratislave.

Kampaň, ktorú kreatívne a produkčne pripravila reklamná agentúra HEADS, je nasadená od polovice mája a bude pokračovať do polovice júla. Bude prebiehať prioritne v online priestore, doplnená o PR a BTL aktivity.

VIZITKA KAMPANE:

Názov kampane: Toto leto bude bzukot!
Názov agentúry: HEADS

Creative director: Marko Kolar

Art Director: Juraj Zajačka
Account Manager: Zuzana Sabolová
Copywriter: Dominik Holič
Stratég: Marko Kolar
Timing kampane: polovica mája – polovica júla

Využité nástroje: demanovka.sk/vcely, Facebook, Instagram, PR, BTL

Spoločnosť ST.NICOLAUS, a.s., je lídrom na slovenskom trhu, ktorá vám už od roku 1867 prináša tradičné a obľúbené liehoviny vyrobené z prvotriednych surovín. Portfólio spoločnosti tvoria desiatky značiek, medzi najvýznamnejšie patria Nicolaus Vodka, bylinná Demänovka, ovocné liehoviny radu Jubilejná, kvalitné vína Slovenské Vinice, tradičná rada KLASIK a pravé ovocné destiláty ST. NICOLAUS Exclusive Edition. Spoločnosť je tiež výhradným distribútorom značiek Soberano, Lepanto, whisky NOMAD , ginov The London No.1, MOM gin, Gibson´ s, škótskych whisky Glen Moray a Label 5, karibského rumu Negrita pravého kubánskeho rumu Santiago de Cuba a tiež vín zo Španielska, Talianska, Argentíny a Chile. Obchodné zastúpenie má aj v Českej republike a Maďarsku a svoje produkty vyváža do mnohých krajín sveta.

K téme

4 tipy: bezpečnosť v televízore s pripojením na internet Roman Kýr z Henklu: Zmenami v portfóliu reagujeme na ekologické výzvy aj náladu spotrebiteľov

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.