Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
6. marca 2017 PR správyPotraviny od PRservis.skSITA Diskusia()

Tím pekárov Tesca predstaví zákazníkom nové receptúry

Bratislava 6.marca.2017 – Tesco ročne na Slovensku predáva vyše 280 miliónov kusov pekárenských výrobkov a 2,3 milióna cukrárenských výrobkov. Preto je kľúčovou prioritou reťazca ponúkať produkty, ktoré si zákazníci radi vložia do nákupného košíka. Preferencie zákazníkov pri kúpe pečiva zisťoval reťazec v prieskume. Na základe jeho výsledkov Tesco mení svoju ponuku pečiva.  Reťazec s tímom pekárenských majstrov neprestajne vyvíja vlastný produktový rad a realizuje prísne kotroly tak, aby sa na pulty obchodov dostali len tie najkvalitnejšie produkty. Navyše, Tesco plánuje zharmonizovať proces pečenia a predefinovať cesto. Cieľom je zabezpečiť, aby sa do všetkých predajní v Európe dostali produkty rovnakej vysokej kvality.  Prieskum Tesca na Slovensku, v Česku, Maďarsku a Poľsku ukázal, že zákazníci uprednostňujú teplé – čerstvo napečené produkty. Na Slovensku približne 40 – 65 výrobkov pečú pekári priamo v Tesco obchodoch.Výsledky výskumu tiež jasne ukazujú, že použitie prírodných surovín je kľúčové pri nákupe pekárenských výrobkov. Dôležitým faktorom je, aby produkt zostal dlho čerstvý. Aj preto budú obľúbené žemle vyrábané z kysnutého cesta, takže zostanú dlhšie mäkšie. Tesco rozšírilo aj ponuku pekárenských výrobkov robených s maslom: napríklad niektoré croissanty budú obsahovať viac ako 20 % masla. 

K téme

Tento rok je v našich predajoch rekordný, hovorí co-CEO AAA AUTO Petr Vaněček Tesco je najväčším súkromným zamestnávateľom ľudí s Downovým syndrómom na Slovensku

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Potraviny

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.