Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
15. mája 2017 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Strongbow Elderflower, prírodná chuť novej dimenzie

Bratislava, 15. máj 2017 – Po úspešnom uvedení a etablovaní značky Strongbow na slovenskom trhu prinášame ďalšie osvieženie v podobe cideru Strongbow Elderflower. Túto atraktívnu novinku s obsahom prírodnej šťavy z bazového kvetu vyvinuli odborníci vo výskumnom a vývojom centre HEINEKEN-u pre výrobu cideru v belgickom závode Stassen Cidre ešte v roku 2015. Po veľkom úspechu na európskych trhoch prináša spoločnosť HEINEKEN Slovensko túto príchuť aj slovenským zákazníkom. Aktuálny trhový podiel značky Strongbow tvorí približne 85%, čo z nej robí absolútnu jednotku na slovenskom trhu.

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko sa pýši výrobou najobľúbenejšieho cideru na svete pod značkou Strongbow už od začiatku roka 2015. Vtedy začala výroba tohto populárneho nápoja v hurbanovskom pivovare, odkiaľ sa distribuuje až do 10-tich európskych krajín. Aktuálne sú v ponuke spolu štyri chuťové varianty cideru: Gold Apple, Red Berries, Dark Fruit a novinka na slovenskom trhu Elderflower, ktorá nahrádza príchuť Honey.

V náväznosti na úspech cideru Strongbow Elderflower na iných európskych trhoch sa spoločnosť rozhodla uviesť túto atraktívnu príchuť aj na slovenský trh. „Na základe monitorovania celoeurópskeho trhu a nákupného správania zákazníkov, sme sa rozhodli priniesť osviežujúcu príchuť cideru Elderflower aj našim slovenským zákazníkom. Verím, že Strongbow Elderflower bude skvelým doplnením nášho aktuálneho portfólia, keďže je v porovnaní s ostatnými príchuťami menej sladká, hovorí Peter Nikodem, Brand manager značky Strongbow a dodáva, že „najpopulárnejšou príchuťou s progresívnym rastom od uvedenia na slovenský trh je príchuť Gold Apple“.

Strongbow Elderflower pre slovenský trh aj export vyvinuli odborníci vo výskumnom a vývojovom centre HEINEKEN-u pre výrobu cideru v belgickom závode Stassen Cidre. „Nesmierne sa tešíme, že naši belgickí kolegovia pod osobným vedením Jean-Pierre Stassena, predstaviteľa štvrtej generácie výrobcov cideru z rodiny Stassen, opäť pretavili naše predstavy do dokonalej osviežujúcej chuti. Sme presvedčení, že Strongbow Elderflower nebude len rozšírením výberu pre existujúcich priaznivcov nápoja cider, ale do tejto u nás stále novej kategórie pritiahne aj nových konzumentov,“ uzatvára Peter Nikodem.

Strongbow Elderflower sme exkluzívne uviedli na slovenský trh od apríla v 400 ml plechovkách v obchodnej sieti TESCO.

SKVELÝ TIP

Ako správne podávať Strongbow cider?

Cider si najlepšie vychutnáte vychladený na teplotu 4-5 ?C s kockami ľadu ideálne do 1/3 výšky pohára. Podávanie s ľadom zdôrazní osviežujúci charakter nápoja. Podávanie s ľadom zdôrazní osviežujúci charakter nápoja, vyvažuje sladké a kyslé chute v nápoji a zachováva sa jeho správna teplota počas vychutnávania.

K téme

Dvakrát bronz pre HEINEKEN Slovensko na najstaršej pivovarníckej súťaži v Českej republike Hurbanovský pivovar si odniesol štyri ocenenia z prestížnej súťaže Zlatá pivná pečať 2021

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.