Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
18. apríla 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Najsledovanejšími reláciami týždňa boli opäť Noviny TV JOJ a Najlepšie počasie

BRATISLAVA 18. apríla – JOJ Group dosiahla v piatok 14. apríla ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase 10,8 % sledovanosť a 30,3 % podiel v CS 12-54 a aj na Veľkonočný pondelok si ako líder pre mladších divákov, napriek silnej konkurencii vrátane športových prenosov, vyslúžila v hlavnom vysielacom čase 10,2 % rating a 24,3 % share.

Najsledovanejšími reláciami uplynulého týždňa boli opäť Noviny TV JOJ, ktoré v nedeľu 16. apríla zaznamenali vynikajúci rating 13,8 % a 26,9 % share so 647-tisíc divákmi v CS 12+. Rovnakú sledovanosť mala hlavná spravodajská relácia JOJky aj včera, s podielom na trhu 27,3 %. Najlepšie počasie dosiahlo týždenné maximum na Veľký piatok, kedy si ho nenechalo ujsť 628-tisíc divákov s 13,4 % sledovanosťou a 28,6 % share v rámci univerzálneho publika. Šport si v utorok 11. apríla vyslúžil 10,5 % rating a 23,5 % podiel, KRIMI v nedeľu dosiahli 10,4 % sledovanosť a 23,8 % share (CS 12+).

Úspešná bola tiež nespravodajská programová ponuka JOJky, diváci si aj počas veľkonočných sviatkov mali z čoho vyberať. Na Zelený štvrtok bola lídrom trhu v CS 12+ zábavná show Inkognito (8,7 % Rtg a 18,4 % Shr) a glosátorská relácia Sedem zaznamenala medzitýždenný rast (6,7 % Rtg a 17,0 % Shr). Na Veľký piatok bola prvou voľbou mladších divákov romantická dráma Na vine sú hviezdy (9,5 % Rtg a 25,8 % Shr), pričom najviac bolo žien v produktívnom veku 35 až 44 rokov so skvelou 12,3 % sledovanosťou. 

Na Veľkonočnú nedeľu (16. 4.) si v medzitýždennom porovnaní polepšila svoj výkon historická detektívka 1890, ktorej siedma epizóda zaznamenala 8,3 % rating a 16,5 % share v CS 12+ a 8,1 % sledovanosť a 18,6 % podiel v CS 12-54. Najpočetnejšou cieľovou skupinou výpravného seriálu sú muži v CS 45-54 s výbornou 11,5 % sledovanosťou.

Na Veľkonočný pondelok (17. 4.) si diváci z ponuky JOJky vybrali americkú komédiu Falošní poliši, ktorá bola pre komerčnú cieľovú skupinu lídrom slovenského trhu v čase svojho vysielania so 7,4 % ratingom a 18,9 % share, diváčky v CS 35-44 dosiahli 10,2 % sledovanosť.

K téme

Vianočný darček pre TV zákazníkov UPC – voľné vysielanie 45 staníc pre všetkých od Mikuláša až do Troch kráľov UPC zaraďuje päť nových HD staníc a rozširuje ponuku videotéky MyPrime

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.