Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
4. októbra 2017 PR správyPotraviny od PRservis.skSITA Diskusia()

MÁ CENU HĽADAŤ ROZDIEL? LIDL ODPOVEDÁ: ÁNO, MÁ!

BRATISLAVA 4. októbra 2017 – Lidl predstavil svoju novú kampaň „Máme vlastné značky, máme vlastné ceny“

Spoločnosť Lidl Slovenská republika predstavila novú kampaň, v ktorej hrajú hlavnú úlohu privátne značky. Diskontný reťazec sa ľudí pýtal na chuť výrobkov vlastných privátnych značiek a značkových produktov porovnateľnej kvality. Priamo spotrebitelia rozhodli, že oba ochutnané výrobky chutia výborne. Má teda cenu hľadať rozdiel? Lidl odpovedá: áno, má! Podstatný rozdiel medzi týmito výrobkami totiž nespočíva v chuti, ale v cene.

Samotnej kampani predchádzal veľký prieskum preferencií spotrebiteľov, ktorý v letných mesiacoch zrealizovala spoločnosť GfK Slovakia. Celkovo sa uskutočnilo 8900 anonymizovaných chuťových testov desiatok produktov na vzorke obyvateľov Bratislavy a Banskej Bystrice. Testovania sa zúčastnilo viac ako 1200 respondentov. Vzorky boli pripravené tak, aby opýtaní nevedeli, aký výrobok ochutnávajú. Výsledky hovoria jasnou rečou: ľuďom chutia výrobky privátnych značiek Lidl, aj produkty známych značiek. Privátne značky diskontného reťazca sú však o desiatky percent lacnejšie. Potvrdil to monitoring cien spoločnosti GfK Slovakia, ktorý sa uskutočnil v predajniach Billa, Kaufland a Tesco. Sledované pritom boli štandardné, nie akciové ceny. Viac informácii o kampani sa nachádza na webe www.lidl.sk/vlastneznacky.

Ak si zákazník kúpi výrobok privátnej značky Lidl, jeho chuťový zážitok bude minimálne tak dobrý ako pri značkovom produkte porovnateľnej kvality. V Lidli však za rovnakú chuť a kvalitu zaplatíte podstatne menej. A preto naozaj má cenu hľadať rozdiel.

„Našou každodennou snahou je ponúkať zákazníkom výrobky vysokej kvality za čo najvýhodnejšie ceny. Darí sa nám to vďaka sústredeniu sa na privátne značky, ktoré tvoria absolútnu väčšinu nášho sortimentu a majú zastúpenie vo všetkých tovarových skupinách na našich regáloch,“ povedal Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská republika zodpovedný za oblasť nákupu a marketingu, a doplnil: „Pri privátnych značkách poznáme receptúru jednotlivých výrobkov, podieľame sa na ich vývoji a máme preto možnosť dohliadnuť na kvalitatívne parametre ako chuť, čerstvosť a zloženie. Pri značkových produktoch to nie je možné.“ Vďaka vysokým odberným množstvám a nákladom výlučne v réžií konečného predajcu je cena kvalitatívne porovnateľného výrobku privátnej značky Lidl spravidla o desiatky percent nižšia než je to pri produkte známej značky. V mnohých prípadoch sú privátne značky Lidl vyrábané značkovými producentmi a pod jednou strechou so značkovými produktmi.

Privátne značky sú s Lidlom spojené dlhodobo, sústredil sa na ne podstatne skôr než sa týmto smerom vybrali aj iní predajcovia potravín. To, že privátne značky Lidl sú správnou voľbou vnímajú aj slovenskí zákazníci. Jednoznačne to vyplynulo z historicky prvého spotrebiteľského prieskumu Best Buy Award zameraného na privátne značky na slovenskom trhu. Privátne značky diskontného reťazca považujú slovenskí zákazníci za najlepšie v 24 z celkovo 40 hodnotených kategóriách.

Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na stránke www.lidl.sk a na sociálnych sieťach.

Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko

Instagram: https://instagram.com/lidlsk/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-slovenská-republika-v-o-s-

K téme

Pri liečbe onkologických ochorení je výživa jedným z kľúčových faktorov Industriálna Spilka Offices je súčasťou Týždňa zelených budov

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Potraviny

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.