Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
16. marca 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Nikto nie je dokonalý aj Prázdniny sú jednotkou pre divákov

BRATISLAVA 16. marca – JOJ Group dosiahla v utorok 14. marca 13,5 % sledovanosť a 31,1 % podiel v hlavnom vysielacom čase, v stredu 15. marca bola takisto lídrom trhu v prime time s 12,9 % ratingom a 29,0 % share (CS 12+).

TOP programom oboch dní s najvyšším počtom divákov boli Noviny TV JOJ, ktoré včera dosiahli skvelú 14,4 % sledovanosť a 31,4 % podiel na trhu a v utorok 13,6 % rating a 30,8 % share v CS 12+. Najlepšie počasie zaznamenalo predvčerom 13,1 % sledovanosť a v stredu 12,9 % rating v rámci univerzálneho publika. Všetky spravodajské relácie JOJky boli v obidva dni lídrami slovenského trhu v čase svojho vysielania.

Najsledovanejšími nespravodajskými reláciami boli v utorok Nikto nie je dokonalý a v stredu seriál Prázdniny. Zábavná show si v porovnaní s uplynulým týždňom sledovanosť zlepšila v oboch cieľovkách, pričom v CS 12+ dosiahla 10,3 % rating a 23,8 % share. Diváčky v CS 45-54 zaznamenali 12,3 % sledovanosť. Predposledná epizóda obľúbeného komediálneho seriálu včera takisto pritiahla medzitýždenne ešte viac divákov a dosiahla 10,4 % rating v CS 12+ a u mladších divákov 10,7 % sledovanosť  a 29,7 % podiel. Najsilnejšou cieľovou skupinou seriálu boli opäť ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli vynikajúcu, až 16,4 % sledovanosť. Budúci týždeň odvysiela TV JOJ poslednú epizódu Prázdnin a o dva týždne, 29. marca, v tomto slote štartuje seriál Panelák.  

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. 
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.