Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
14. septembra 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Naši boli opäť najsledovanejším nespravodajským programom dňa

BRATISLAVA 14. septembra – Televízia JOJ zaznamenala v stredu 14. septembra ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase 8,5 % rating a 20,7 % share v CS 12+. TOP programom dňa s najväčším počtom divákov v oboch cieľovkách bolo Najlepšie počasie s 12,1 % sledovanosťou a 26,8 % podielom na trhu, Noviny TV JOJ včera dosiahli 11,8 % rating a 28,9 % share a Šport si vyslúžil 10,0 % sledovanosť a 22,8 % podiel (CS 12+). Z večernej programovej ponuky komerčných televízií počas druhej septembrovej stredy diváci uprednostnili komediálny seriál Naši, ktorého tretia epizóda si na JOJke vyslúžila 7,7 % sledovanosť a 16,9 % podiel v rámci univerzálneho publika a 7,5 % rating a 20,8 % share v komerčnej CS 12-54. Najpočetnejšou cieľovou skupinou obľúbeného seriálu pre celé rodiny boli včera ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli 11,3 % sledovanosť a diváčky v mladšej cieľovke 35-44 s 11,2 % ratingom. Lídrom trhu v čase svojho vysielania boli Naši tiež pre mladé ženy v CS 15-24 s 29,6 % trhovým podielom.

JOJka včera po Našich odštartovala vysielanie svojej novej zábavnej show Super Karaoke, a to na základe originálnej licencie televízie CBS z Ameriky. JOJka patrí medzi vôbec prvé médiá na svete, ktoré tento mimoriadne populárny, pôvodne online projekt transformuje do televízneho formátu. Prvú epizódu si nenechali ujsť najmä ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli až 7,0 % sledovanosť a napriek silnej futbalovej konkurencii zaujala show na JOJke aj mužov v CS 45-54 so 4,2 % ratingom.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.