Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
17. júla 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group je stabilne lídrom trhu v prime time

BRATISLAVA 17. júla – JOJ Group bola aj v 28. týždni tohto roka jednotkou slovenských divákov v prime time v oboch cieľových skupinách (CS 12+ aj CS 12-54). Najvyššiu sledovanosť dosiahla v pondelok 10. 7. s 11,9 % ratingom a s 32,1 % podielom na trhu. Samotná TV JOJ zaznamenala v pondelok 9,9 % sledovanosť v hlavnom vysielacom čase v medzitýždňovom porovnaní opäť rástla (všetko v CS 12+).

V rebríčku TOP programov aj v uplynulých siedmich dňoch dominovala JOJka. Z ponuky všetkých slovenských televízií bolo tradične najsledovanejšie Najlepšie počasie, ktoré v pondelok dosiahlo 12,3 % rating a 31,3 % share v rámci univerzálneho publika. Druhé najsledovanejšie boli nedeľné Noviny TV JOJ s 11,4 % sledovanosťou a 31,3 % podielom na trhu, tretie sa umiestnilo Inkognito, ktoré začiatkom týždňa zaznamenalo opäť vysoko nadpriemerný výsledok, a to až 11,2 % rating a 28,1 % share v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov.

Naďalej sa výborne darí aj piatkovej zábavnej show Všetko čo mám rád, ktorej štvrtá epizóda dosiahla 24,9 % výkon a výbornú 9,0 % sledovanosť v CS 12+, čím opäť potvrdila prvenstvo na trhu v čase svojho vysielania. Lídrom bola show v ženských i mužských cieľovkách, pričom najviac bolo diváčok vo veku 45 až 54 rokov, ktoré zaznamenali vynikajúci, až 11,5 % rating.

Lídrami trhu v čase svojho vysielania boli tento týždeň opäť aj seriál Pravá tvár v stredu večer (6,8 % Rtg a 17,6 % Shr v CS 12+) s 11,6 % sledovanosťou v ženskej CS 45-54, vo štvrtok zasa mladší diváci uprednostnili druhú epizódu show Heslo (5,6 % Rtg a 17,1 % Shr v CS 12-54).

Úspešný týždeň zavŕšila JOJka vydarenou nedeľou – jej film týždňa Tri dni na zabitie si včera večer pozrelo 333-tisíc divákov starších ako 12 rokov, so 7,1 % sledovanosťou a 19,1 % podielom na trhu. Akčný triller od Luca Bessona s Kevinom Costnerom v hlavnej úlohe si nenechali ujsť najmä muži v CS 45-54, ktorí dosiahli
až 11,3 % rating.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.