Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
10. júla 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group je prvou voľbou slovenských divákov aj v júli

BRATISLAVA 10. júla – JOJ Group v júli pokračuje vo svojich výborných výkonoch ako trhový líder v hlavnom vysielacom čase. Rebríček najsledovanejších relácií
na prvých miestach opäť obsadila televízia JOJ.

JOJ Group bola aj v prvom júlovom týždni prvou voľbou slovenských divákov v prime time v oboch cieľových skupinách (CS 12+ aj CS 12-54). Najvyššiu sledovanosť dosiahla v pondelok 3. 7. s 11,0 % ratingom a najlepší výkon v piatok 7. 7. s 32,8 % podielom. Samotná TV JOJ zaznamenala v pondelok 9,3 % sledovanosť v hlavnom vysielacom čase (všetko v CS 12+).

TOP programom uplynulého týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií bolo tradične Najlepšie počasie, ktoré v pondelok 3. 7. dosiahlo 12,0 % sledovanosť a 31,7 % podiel na trhu v rámci univerzálneho publika. Druhé najsledovanejšie bolo pondelkové Inkognito s vynikajúcim 11,2 % ratingom a 27,6 % share, tretie sa umiestnili Noviny TV JOJ, ktoré v piatok 7. 7. zaznamenalo takisto 10,1 % sledovanosť a 33,0 % podiel divákov starších ako 12 rokov.

Piatková zábavná show Všetko čo mám rád dosiahla so svojou treťou epizódou doteraz najlepší výkon 26,6 % a rovnako skvelú sledovanosť ako pri premiére, čiže nadpriemerný 9,8 % rating v CS 12+. Najnovší seriál TV JOJ Pravá tvár si takisto v uplynulom týždni vyslúžil prvenstvo vo svojom vysielacom čase a rástol – štvrtá epizóda v stredu zaznamenala doteraz druhú najvyššiu sledovanosť so 7,8 % ratingom a 19,5 % share v CS 12+, v mladšej cieľovej skupine dosiahla rovnakú sledovanosť 6,1 % ako pri premiére. Najpočetnejšou cieľovou skupinou seriálu sú diváčky vo veku 45 až 54 rokov, ktoré teraz dosiahli vynikajúci 11,7 % rating.

Vo štvrtok 6. júla na JOJke úspešne odštartovala nová súťažno-zábavná show Heslo, a to hneď dvoma epizódami po sebe. Prvá dosiahla 6,7 % rating a 17,3 % share v rámci univerzálnej skupiny divákov, pričom najviac ich bolo z CS 45-54 – ženy zaznamenali 9,7 % rating a muži 8,6 %. Druhá epizóda dosiahla 6,2 % sledovanosť v CS 12+ a pre obchodne relevantnú cieľovú skupinu bola lídrom trhu v čase svojho vysielania (5,9 % Rtg a 20,8 % Shr v CS 12-54).

Táto informácia je komerčným oznámením a je odvysielaná v znení dodanom klientom bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA za jej obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá.
www.prservis.sk; email: prservis@sita.sk

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.