Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
12. apríla 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Diváci sa zabávajú s Inkognitom aj so show Nikto nie je dokonalý

BRATISLAVA 12. apríla – JOJ Group dosiahla v utorok 11. apríla ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase 12,3 % sledovanosť a 28,8 % podiel v CS 12+. TV JOJ ako líder pre univerzálne publikum v prime time zaznamenala 9,7 % rating a 22,9 % share.

Najlepšie počasie včera dosiahlo 13,1 % sledovanosť a 28,7 % podiel v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov. Noviny TV JOJ si vyslúžili takisto výborný 11,6 % rating a 28,1 % podiel na trhu.

Ponuku zábavných show si diváci na JOJke nikdy nenechajú ujsť. Inkognito v pondelok 10. apríla dosiahlo 9,8 % rating a 22,3 % share v CS 12+. Ženy vo veku 45 až 54 rokov zaznamenali excelentnú, až 16,6 % ledovanosť. 

V utorok 11. 4. bola lídrom trhu v čase svojho vysielania opäť show Nikto nie je dokonalý s 9,2 % ratingom a 20,7 % share. Diváčky v CS 45-54 zaznamenali až 12,7 % sledovanosť.

 Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. 
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.